tubaemrah45 Kızlar 33 haftam bitiyor lıerac ve kantaron yapı kullanıyorum hiç çatlamadım. Birde sadece 5 kilo aldım 😍 acaba çatlak olur mu ileriki haftalarda.
hilobero tubaemrah45 Ne kadar güzel yaa nazar değmesin aman maşallah😂😂 Ben daha 6 haftalığım 3 kilo almışım doğuma 1000 kilo giderim artık 😂😂
Gizemabc tubaemrah45 ben de oh 35 oldum ne güzel çatlamadım diyordum ki kasığıma doğru bacaklarımdan birkaç yerde malum çizgileri gördüm🤦🏽♀️
Benay10 tubaemrah45 genelde çatlaklar 36 haftadan sonra oluyor pat diye bir gecede oluyor nalet olacasıcalar kremlemeye devam 😂
1dem tubaemrah45 2.gebeliğim sıfır çatlak. Hiçbirşey kullanmadım. 20 haftalığım 3 kilo aldım inşallah çatlamam😐
tubaemrah45 hilobero çok dikkat et canım bebek alsın sen alma 😍 dıyetısyenle bile devam edebılırsın bu sürece
Kayraruzgar hilobero ilk hamile kaldığımda o an bilmiyom tabi benimde ödem toplamıştı vücudum diyet yapıyordum çünkü düzenli tartılıyordum birden tartıda fazla çıktım sonra düzeldi ama tekrar sizinde muhtemelen öyledir 3 kilo aldığınızı sanmam 😊
Feridearslantas1 tubaemrah45 Bende 19 +1oldum 2 ay once 55,900kg simdi 56lg olmusum acaba bebegimmi aliyor kiloyu 😊🧿
Beyzanurlina tubaemrah45 he ben çatlamadım bıraya yazım kem gözlerinizle çatlatın diyon yani 🤣🤣🤣 kız masallah de nıe yazıyon buraya illa zorla çatlattırcan kendını🤣🤣🤣
ylzzz tubaemrah45 bende lierac kullanıyorum 38+5 çatlamadım 😃 göğüslerime sürmemiştim 6. Ayda kızarıklık oluştu sürüyorum hala beyaz olmadı
Bebehlimmm tubaemrah45 bende 37ye kadar çatlamamıştım 38den sonra çat çat 😭bende on kilo aldım idi toplam
Sevda41 tubaemrah45 36 a kadar çatlamadım bi baktım kasığımda bacağıma doğru çatlaklar seviniyordum bende :( umarım bununla kalır sadece 😪 bende lierac ve bir çok çeşit yağ bir anda kullandım ama denilenler doğruymuş son haftalar oluyor sanırım umarım sizde olmaz
Busraefe tubaemrah45 36. Haftaya girdik kantron yağı kullandım sadece çok şükür hiç catlamadim. En son 33. Haftamda falan tartilmistim 10 kilo aldığımi gördükten sonra tartilmiyorum artık 😀
Selinnnce tubaemrah45 bende 36 gibi catladim dogumdan sonra on kat artti tabi dogumdan cikinca sok oldum karnimin durumuna
momof3 tubaemrah45 Bunu yazmak Çınar çok erken canım 😬 Zira ben ilk gebeliğimde son 4 gün kala çatladım azcıkta olsa 🙈 Nazar etme kendini bol bol nemlendir