Kbr318 Çalışan bayanlar ovulasyon testinizi nasıl kullanıyorsunuz hangi ara kullanıyorsanız bende bu ay başlamayı düşünüyorum da yardımcı olursaniz
Susamcik01 Kbr318 ben bir gebenşngünlüğü sayfasından aldım 3 ay oldu iş yerimde yapıyorum lavaboda hiç zor olmuyor canım
Winnie Kbr318 Bende eve gittiğimde yapıyordm gece 12-1 gibi ama sonuç ne çıkarsa çıksın gün aşırı ilişkiyi bırakmadım, sadece yumurtlamayı gördüğüm günlerde daha dikkatli oldum ve o ay hamile kaldım şu an 25+5im
Ayse_1 Merhaba bende yumurtlama günümü ovulasyon testiyle takip ettim şuan 2,5 aylik hamileyim çok şükür. Bende çalışıyorum iş yerinde lavoboda rahatlıkla yapabilirsiniz 2 dakikalik bir iş öğlen saat 12 gibi yapıyordum ben mesela😊
Susamcik01 Aysegulum27_ evet kalamadım. 10 ay deneyende var 1 ay deneyen de var. Doğru zaman ne zamanda olur zaten.
Kbr318 Deebg ayy çok güzel Rabb'im hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ve Rabb'im ben gibi isteyen herkese de nasip etsin.. canım peki elimde sadece 13 tane var yeterli olur mu sence
Deebg Kbr318 Amin canım inşallah bi boş gebelik yaşamıştım o yüzden daha sevinemiyorum kalp atışını görmeden 😓 kaç günde bir adet görüyorsun
Kbr318 Deebg Rabbim yardımcın olsun inşallah valla değişiyor düşükten sonra iki defa aynı gün oldu 30 günde bir bu sefer yine değişti yani düzensiz
superrmomy Kbr318 canım isten geldigim gibi yapıyordum icin rahat etmezse testleri yanına al is yerinde yaparsın dikkat cekmezse 🙂
Kedili_Anne Kbr318 öğle arası yapabilirsin canım. Sabahki ilk idrarı önermiyorlar. Öğlen ideal olabilir. 🍀