ESMOM benim hamilelik öncesinden beri bi böbrek sorunum var ve böbrekle birlikde enfeksiyonumda ciddi seviyelere kadar çıkıyo şuan 32 haftalık hamileyim ve geçtiğimiz cumartesi günü sol böbreğimin zarında idrar ve kanda ciddi yükseklikde enfeksiyonum olduğundan cumartesiden salıya kadar yatışım yapıldı kendi doktorum tarafından bildiğim kadarıyla bebeğe geçmesini engellemeniz gerekiyor ağrım olduğunda karnımı ovuyodum bu bile erken doğumu tetiklermiş çok serum ve ilaç verildi enfeksiyonum azaldı ama genede takip altındayım çok dikkatli olmanız gerekiyo doktorumun uyarılarını size söyliyim günde en az 1.5 litre su içmen gerekiyo idrarını tutmiycaksın başka yerlerde tuvalete girmemeye özen göster sebzeleri yıkamadan yeme (benim böbrek problemimolduğundan hiç bir sebze yiyemiyorum sağ böbreğimde taş düşürdüm şuandada kum var çünkü sol böbreğimde enfeksiyon çıktı işde) ekstra özen göstermeniz gerekiyo su en en başta çok tüketmek gerekiyo herşeyin çaresi sudan geçiyor