Merhabalar.Bugün 16.haftamdayım ve 3 hafta sonrası için alttan muayene randevusu verdiler arkadaşlar genel rahmin şeyine bakıcaklarmış ama anlam veremedim erken doğum riski varmı felan diye dediler ama bu haftada zararlı tehlikeli değilmi alttan muayene bunun gibi şey yaşayan varmı beni bilgilendirirmisiniz