ilknur1212 bende kasık kısmımda sanki derimi kaşıyan bir his gibi sanki gıdıklama gibi birşey hissediyordum dr bana bu hafta da bebeği hissedemezsin dedi 🤪 bağırsak hareketi falan diye söyledi ardına da ben inatla bağırsak hareketi bilmez miyim falan dedim tamam gebeyle yarışmıycam diye konu kapandı bence bilmiyorlar 😁