Testi iyi ki yaptırmışsınız ben den yaptırdım benimki yüksek çıktı. Ben endokrinolojiye gittim o da diyetisyene gönderdi şimdi diyet yapıyorum. Yüksek çıkması da düşük olması da hem ammeye hem bebeğe zararlı dedi doktorum. Erken doğum, iri doğum, doğum sonrası bebekte kalp sorunları gibi sıkıntılar ortaya çıkabiliyor dedi doktorum. Ciddiye al yani canım her şey benbişlerimizin sağlığı için.🥰