Birkucukumut Kizlar bugun dort gun oldu toplamda dun sabun ve zeytin yag ile fitil yaptik onunla yapti bugunde kivraniyirdu zeytin yag ile poposunu ovdum az bjsey daha yapti benim.bebegim.kakasinibkolyca yaoan bir bebekti endisem o yuzdeb ne yapabilirin
KeremAsafmoOoOom Birkucukumut mama yiyorsa içine sabah akşam birer çay kaşığı zeytinyağı koy eger emziriyosan gögsüne sür ama 6 güne kdr normal diyo doktorlar bişey ler yapıp onu kolay kaka yapmaya alıştırma bagırsakları tembelleşir bu sefer hep sen müdahale etmek zorunda kalırsın
FulyAtik Birkucukumut sadece anne sütü alan bebeklerin 10 gune kadar kaka yapmamasi kabizlik sayilmaz benim kizim 6-7 gunde bir yapardi kakasinı
Birkucukumut FulyAtik benin bebegim hergun duzenli ve cok yapardi sonra sayisi azaldi duzenide bozuldu o yzuden panik yaptim zaten
KeremAsafmoOoOom rukiye-02 herşeyde doktora mı gidilir kız 4 gün gayet normal bişeycik olmaz en son sindirim sistemleri gelişirmiş bebeklerin o yüzden şuan gelişim aşamasında arasıra böyle seyler olabilir
Monna KeremAsafmoOoOom yalnız o 5 gün sadece anne sütü alan bebekler için normal. Mama alıyorsa yapması gerekir. Ona göre eksik, yanlış bilgilendirme yapmayalım
Birkucukumut KeremAsafmoOoOom birde yaslilar laf dinleyip bebege bisey tikistirmasalar neysmi sadece agzina degdiriyomus 🤨🤨 ben anne verme erken degince bana kiziyo kusuyor aman bubyaslilar
KeremAsafmoOoOom Monna hayır benim bebegim mama yiyo iki doktorda 6 güne kdr normal kaka, yapmaması dedi ve mama yediğini de biliyorlar sürekli gittiğim doktorlar yanlış bilgilendirme yapmadım bebegim 5 aylık defalarca yapmadığı oldu gözlemleyebiliyorum
Birkucukumut rukiye-02 ben bu coxuk hep hapsuruyo die goturdum daha 25 gunlukken 😅 doktorda deniz suyu verdi sadece 🤨merak etne normal bu diye
2cocukluhayatadogru Sabun lütfen koymayın, gliserin fitil var çok zorladığında kullanabilirsiniz. Ben de oğlumda yaşadım bu durumu, 2 aya kadar hergün 4-5 kere yapıyordu, 2-4 ay arası 2 ya da 3 günde bir yapmaya başlamıştı, 4 Aydan sonra kendiliğinden düzeldi😇
Birkucukumut 2cocukluhayatadogru iste bizimde ikinci aya girerken olmaya basladi bu durum dun doktora goturduk lavman yaptilar mecburen