Melikerdem Günaydın herkese, sabah erkenden bı islaklikla uyandım ama idrar gibi değil kokusuz, sıcacık ve kesik kesik galiba suyum geliyor. Şimdi ne yapmam gerekiyor. Lütfen bana dua edin. Bu arada normal doğumdan efsane korkuyorum 😰
Deletedmom0026 Melikerdem hemen bi hastaneye git sancı gelince beklenirde su gelinirse asla beklenmez hic oyalanma bilee
Derkuss Korkma. Doğal birşey bu tuvaletini yapar gibi. Rahat olmazsa insan büyük tuvaleti bile günlerce gelmiyor. Allah’a güven vücuduna ve bebeğine güven. Doktorumun sözleri bunlar. Rabbim yardım etsin kolaylaştırsın inşallah.
Ceyo00 Melikerdem ay gözün aydın 🤣🤣gerçekten okuyunca çok sevindim allahım bizede böyle doğumlar nasipnetsin
NERDOGDU Hayırlı olsun bebeğiniz. Sizin adınıza sevindim. Darısı bizim başımıza artık hayırlısıyla. 🥰