Hanımlar merhaba günaydın 29+4 haftalık hamileyim bir kaç gündür ellerimi yıkarken birşey tutarken ağrı hissediyorum eklem yerlerimde ve bir süre geçmiyor Bu ara biraz daha ellerim ve ayaklarım şişmeye başladı bariz bi şekilde hissediyorum. kontrol günümüze var daha doktorumada sorup rahatsızlık vermek istemedim belki normaldir diye herhangi bir magnezyum kullanmıyorum herkesin kullandığı gibi kan Demir balık yağı be d-vit kullanıyorum . Acaba sizinde böyle bi şikayetiniz var mı yoksa endişelenmem mi lazım 😞 yardımcı olursanız sevinirim ☺️