Kızlar boynumun sol tarafında aşırı ağrı var ve kola yayılıyor. 2 hafta öncede aynısı oldu hastaneye gittim kan tahlilleri temiz çıktı. Dün akşama doğru tekrar başladı gece yine hastanedeydim. Tekrar aynı şeyler söylendi kas ağrısıdır dayanıcaksın dediler ama dayanılıcak gibi değil. Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?😔