Kizlar 35+4 günlük olduk bundan 5 gün önce kontrol vardi aşırı kasilma ve sancim oldugunu soyledim nst de sancilarim cok yüksek cikti ve acil yatisimi verdiler.bir anda kendimi dogumhanede sanci odasinda nst ye bagli buldum.sonra bebegin kucuk oldugunu ve dogumda aksilik cikmasi durumunda hastanede bebek icin solunum cihazi eksikligi oldugunu acil baska hastaneye sevk etmeleri gerektigini soylediler ve sevk ettiler.sevk oldugum hastanede ciger gelistirici igne yaptilar.3 gun yattim taburcu oldum.bu igneden daha once yaptiran var mi? Ve ne kadar zamanda gelismesi saglaniyor bilen var mi.? Yarin tekrar kontrole gidecegim bilgim olsun en azindan