Sweetblonde88 baltacirahsan deger çok güzel 2 3 gün sonra doktora giderseniz keseyi bile görebilirsiniz hayırlı olsun
Ayse_okyel Maşallah kuzum çok iyi en kötü ihtimal önümüzdeki hafta keseyi görürsünüz ❤️ Çok çok güzel bir macera olsun sizin için inşallah 🙏
baltacirahsan Anne18 belki herkes aynı şeyi söylüyordur çünkü bende çok duydum. Takmayın deyim yerinde ise anı yaşayın pat mucizeniz geliyor
Minnosannis01 baltacirahsan değer yüksek değil cnm benim adetim 3 gün gecikmişti 3300 çıktı. Banada ne kadar yüksek niye öyle dediler dr a sordum. Kişidem kiliye değişir kan ve hormonlara bağlı dedi. Simdi 14. Haftama girdim bile.
Eceveannesi baltacirahsan korkacak bişey yok cnm benim adetime 1 gunvardi 257 cikdi kese bile olusmamisdi cnm beta hcg kanda cikdi bir hfta sonra kese göründü cnm
baltacirahsan Minnosannis01 çok saolun şu mesaj içime su serpti çok korkuyorum çünkü nasipse ilk bebeğim ve endişelerim çok fazla😢