Bana peritonoloji doktoru çıkıntı her bebekte olur .dikey olursa erkek , yatay olursa kız dedi ikili testte .seninki yatay yüzde 70 kız dedi ama bakalım ne çıkacak. Kendi doktorum bise diyememisti, erkege benziyo ama kız da olabilir demişti. Hatta ya kız , ya erkek orası kesin deyip bizi gülme krizine sokmuştu 🤣🤣