Sema_6161 Arkadaslar merhaba ben 25. Haftadayım doktor cocugun suyu fazla dedi iri bir bebek dedi seker testi yapıldı birşey cıkmadı sizdede aynı durumu yasayan varmı acaba? Süreci anlatabilirmisiz
Deletedmom6 Sema_6161 Benimde fazlaydı sınırdaydı ama kendiliğinden düzeldi düzeliyor canım endişelenme.
MuhammetinMelisi Sema_6161 Ayni şeyleri bugün banada söyledi doktor hatta 1 hafta önde gidiyorsun dedi 30+3 şuan tatlıyı kes dedi hamur işlerini 8 den sonra hiç bişey yeme dedi tuzlu bile yeme dedi ki ben çok tatlıyı severim çok da yedim o yüzden oldu galiba sizde dikkat edin bence
Deletedmom0026 Sema_6161 benimde suyun fazla , ve bende kasilmalara sebep oluyor hatta erken dogum olur diye 1 hafta hastanede yattm ilaclar verdiler hala da kasilmalarim devam ediyor ama guzel oglum bekliyor cok sukur
Ozgebudak Banada aynısı dendi daha sonra düzeliyor şimdi 38. Haftadayım 🙏🏽 korkmayın siz çok ağlamıştım panikleyip meğer birşey yokmuş