Merhaba anneler ikinci kızıma hamıleyım ılkıde kız oldgu ıcn epey gıysımz var ablasından kalan fakt bazısı sararma yapms. Bu sararmayı gecırebılen basına boyle bise gelen varsa yazarsa coknsevınrm yarın yıkamaya baslıcam ınsallah sımdıden cok tesekkur ederım❤️🤗