Merveyrdm2303 Günümü aldım pazartesi günü saat 7 buçukta yatışım yapılcak spinal sezaryen uygun görüldü çok stresliyim dualarınızdan eksik etmeyin biz hamilelik serüvenini bitirdik Sayılır buradaki geri kalan herkeside sağsağlim yuvalarına dönmesini diliyorum 👩👦
Leyla9292 Merveyrdm2303 sağlıkla alın kucağınıza.inşalla bende 12 aralıkta sezeryan olacam tabi haftaya gidip net bi karar öğrenecem.ama yüzde doksan 12 aralık dedi..Çok yoruldum nefes almak yürümek işkence uykuyu unutum kaç aydır
20182019 Merveyrdm2303 ayy cnm bir avazda kurtlrsn ins benmde 6 aralk spinal bende yaptrcm beni etiketlrmsn cnm dlgmdan snra nasl gecti haberni ver lutfn cnn
kartalice2020 Normal doğumda son tarih 2 Ocak benimde...kızım olacağı için doktorum aralığın 20 sinde gelebilir dedi ama ben sezaryen istiyorum artık...sanırım 3 hafta sonra doğururum 🤣
asekp Benimde 2 Aralık 😁 sezeryan ama korkuyorum sanırım garip duygular içindeyim. Hayırlı doğumlar nasip olsun 🙏
20182019 Merveyrdm2303 tamm cnm ben ilk kizimda dogmdan snra silmedm demkki oglusum gelckms 3 ay snra tekrr hamile kaldm genel olmstm spinali blmyrm o yuzden merk ediyrm beklyrm cnm az kaldi heyecn buyuk😊
Anneee3 Merveyrdm2303 bugün bende günümü aldım 2 aralık 3 sezeryanim olucak dr 4 sezeryan tehlikeli bilmiyorsunuz yapıyorsunuz tüplerini baglat dedi şuan çok kararsizim bilgisi olan yazarsa sevinirim
DamlaDeniz Merveyrdm2303 benim de 2 aralıkta olacak 40+3 üm pazsrtesiye kadar dogmazsa doktor sezeryan ya da suni sancıyla alacağız dedi