SedaSevval10 yarın 2 li test için gidicez 12+2 olduk ama doktorlar söylemiyor galiba anladığım kadarıyla kimseye dememişler 12. haftada inş sonuçlar iyi çıkar cinsiyet rabbim ne verirse başımızın tacı
Kaderisi SedaSevval10 ben kızım olacağını 12. Haftada öğrenmiştim eğer doktorun net olarak görmüşse söyleyecektir size 🙏
Ask_H Kaderisi haklısın resmen çeyiz dizeceğiz yani çok ihtiyaç var dediğin gibi bir yerden başlamak lazım 🥰🧿