TheQueen2 bende 21+5 de yaptırdım detaylı ultrasonu, hiç birşey çıkmadı çok şükür 😇🤲 yaptırmak en iyisi, teknolojik olarak böyle bir şansımız varken ve doktorun da önerdiyse çevrenin ne dediğini çok takma kafana, hamileyken şu çevre denilen insanlara kulaklarımızı tıkamamız lazım, çünkü sağolsunlar hiç susmuyorlar 🤪