Kızlar 1 hafta sonra (Aralık 2) sezeryan ile doğum yapacağım ama bugün son tahlillerde iltihap çıktı fazla yokmus ama antibiyotik verdi doguma kadar ve nstde sancım çıktı bebekte pozisyon almış doktor heran supriz yapabilir dedi sancılarım eve gelince ara ara girmeye başladı oturmami bile zorluyor varmı tavsiyesi olan sancılarım ve enfeksiyon icin babayı bekliyoruz zamansız olursa yanımda olamiyacak😔