Benimde 5. Haftadaydı tam bitmek üzereydi üzüntü stres yapma ben çok üzdüm çok yıprattım kendimi yat dinlen kalkma bile. Kuzenim yurt dışında aynısı olmuş direk ona dusuk önleyici hap vermişler öyle bsey sor varsa versinler sana . Benim belki verselerdi gitmeyecekti bebeğim