Nurr Ysmn27lutfumusb Mart ayı benimki kısmetse sizinkine az kalmış sağlıkla gelsin inşallah bebisler 🌸
nazliiecemm Ysmn27lutfumusb Vallahi ultrasona göre 9 ocak ama bana kalırsa o kadar beklemiycek gibi bizim minik😂
Ysmn27lutfumusb Nurr inşallah amin sağ salim alalım kucağımiza:) isin kötü tarafı eşim askerdeyken doğuyor oğlum:/ Annem uzakta kaynanam gircek doğuma
Ysmn27lutfumusb Deletedmom5834 hayırlısı olsun kurban olduğum rabim sağ salim almayı nasip etsin kucağımiza
Nurr Ysmn27lutfumusb aminn canım.Amcam askerdeyken olmuştu kuzenim 2-3gunlugune izin alıp gelmişti.Dogumdan sonra birinin olması şart gerçekten benimde kaynanam kalmıştı sezeryan oldum çok yardımı oldu sağolsun
Nurersel Ocak 19 ama dr beklemez diyo sağlıkla gelsin inşallah umarım sene kaybetmez küçük meleğim🧚🏼♀️