Baloglum93 Eşinin de sigortası yoksa analık hali diye bişey var hamilelik doğum ve doğumdan sonra ki kontrollerini kaprlsiyor devletimiz böyle bı güzellik yapıyor hamilelere analık halini açtır
merve21_ MRN-MHR canım SSK yok sa yeşil kartlıysan devlete ücretsiz ama tamamen hiçbirşeyin yoksa devlete ücret alıyor
tlyy Tgb2310 İstanbuldayım. Bende bilmiyodum banada ödemeyi alan görevli söyledi yararlandırıyorum diye