miniklibebikli
Merhaba,
Oğlum Tuna 17 aylık. İlk alışverişi hariç yaklaşık 14-15 aydır her şeyini sadece oradan alıyorum. Sünme, çekme problemi yaşamıyorum. Kalitesi güzel. Esnek kumaşa sahip olduğu için küçük gelme sorununu geç yaşıyorsunuz. Toz bezi olana kadar kullanıyorsunuz☺️ Özellikle cildi hassas bebekler için ekonomik sayılabilecek bir marka. Malum organik karışım ürünler epey pahalı. Tek şikayetim kalın ve içi bol pamuklu kıyafetlerin pamuklarının cilde yapışması. Getirebilirsiniz demişlerdi ama traşladım içini şu an o sorunu da yaşamıyorum.
Sağlıkla gelsin bebeğiniz, sevgiler💜