Wbc, ne, mo değerlerim yüksek çıktı korkuyorum Böyle bir şeyle karşılaşan var mı ?
Aysenurkara cuvut enfeksynla savasıyır demek cnm. Benmde yüksek . İdrar tahlılıde verdin mi
Basaaak yok canım vermedim