1 hafta önce birden kanama oldu doktora gittik 3 serum ver 5 gün de progestron iğne vurulsun şükür kanama durdu ama bu 2 gündür kahve rengin de leke oluyor progestron ilaç ta kullanıyorum sanki içte kalmış kan pıhtısıni bu şekilde atıyor.. başına gelen var mı?