Aysegulum27_ canım yengem hemen hamıle kaldı kızı 5yasında ,arkdssım adet olmadan hemen ustune hamıle kaldı kzı 1bucuk yasında yanı bunye meselesı.Herkes bır olamaz zaten akısına bırak sen.Bır daha kurtaj olmak ıstememenı anlarım ben uc kayıp ysadım hemde bır sebebıde bulunamadı .Yanı olmaz dıye bıse yok olabılıyor .Bana en son doktorum kayıp yasıyorsun dıye leyleklerın kucagına bebek getırmesını beklemıceksın herhalde demıstı hıc unuttmuyorum☺️ Umudunu yıtırme ben suan hamıleyım Rabbım ısteyen herkese nasıp etsın hep dua edıyorum hep soyluyorum 🙏🏻😘