Mucize34 14 haftalık hamileyim idrar yolumda enfeksiyon çıktı ilk tahlilimde daha sonra tekrar tahlil yaptırdım doktorum enfeksiyonun ilerlemedigini söyledi sabit kalmış ilaç bile vermedi peki neden baskı oluyor böyle durumda olan var mı büyüdüğü için mi