Deletedmom6 bende senin gibi böyle sitelere girip bakıyodum çok araştırdım bi kere giyilecek bişey için o kadar para vermeye gerek yok dedim gittim iki tane 50er liraya gayet de şık kullanışlı gecelik aldım canım normal sıradan bi iç çamaşırcıdan ama şunu da belirteyim aldığımda paketin üstünde 90 yazıyordu ama nedense 50 ye verdi kadın bana