Hanımlar merhaba
Bugün doktora gittim ve rahmimin kalp şeklinde olduğunu ve bunun sonucunda erken doğum riskimin olduğunu söyledi aynı zamanda yolculukta yapmahı planlıyordum sakın çıkma bebeğin düşer dedi aşırı derecede moralimi bozdu açıkçası. Böyle bir durumu yaşayıp sorunsuz doğum yapanlarınız var mı aranızda?