Merhaba hanımlar. Normalde pek gecelik giyen biri değilim ama doğum sonrası kanama kontrolü için vs gecelik giymenin daha kullanışlı olduğu söyleniyor. Lohusa gecelikleri çok pahalı bir de dantelli süslü olanlar vs benim için sadece hastanede giyebileceğim şeyler. Daha günlüğe uygun doğumdan sonra da giyilebilecek şeyler giysek gelene gidene ayıp mı olur, kötü mü gözükür? Gecelik pijama nerelerden aldınız ne kadara aldınız, görselli linkli paylaşsanız fikir olsa?