34+5 de yaptım ilk dogumumu 2400 doğru 7 gün küvete kaldı solunum ve enfeksiyonla alakalı 8. Gün aldım oğlumu:) şimdi kızım olacak 30+5 deyim sancim cıktı nst de perşembe günü tekrar çekilecek bakalım neler olur bilmiyorum Ama sağlıkla gelsin yeter :) bir arkadaşımız 3 ay önce 30. Haftada doğurdu 11 gün kaldı küvezde bebekle alakalı birazda kimi 3 ay kalıyor o yüzden allah bilir herşeyi sağlıkla gelsinler:)