Merhaba kızlar, geçenlerde ultrasonda 3 kese görünüyor diye bir başlık açmıştım hatırlayan vardır 🤗
Bugün kontrole gittim Adanada çok iyi bir doktora, öncelikle bebeğim çok iyiymiş alhamdulillah 🙈 ultrasonda görünen 3 keseden 2si de kistmiş bebek değil ))) doktora söyledim öyle bir şey göremedim dedi. Sanırım kistmiş ve geçmiş, Allaha hamdolsun 💜
Bebeğimin ense kalınlığı 0.9 mm çıktı sizce iyi mi? 3'den fazlası riskliymiş ama benimki de fazla ince değil mi sizce 🤷🏻♀