Smnl Syma95 ben de yedim yiyorum ama tek seferde yarım narı geçmiyorum. İlk 3 ay sakıncalı meyveler arasında ama siz 3 ayı geçmişsiniz afiyet olsun 😊
Anne1_ Syma95 canim bende zararlı diye duymuştum hicde yememistim sonra bi kereden bisey olmaz diye yedim tesadufmudur bilmem ama yedikten 2 saat sonra edet sancısı başladı cok da yememistim iki yemek.kasigi ancaydi bi gün boyunca sanci oldu cok şükür geçti bidahada tövbe yemem
BeybininAnasi Aşırıya kaçmadan yenebilir bence, ben de yiyorum şahsen. C vitamini oranı çok yüksek ve kan yapıyormuş. Ama aşırısı zararlı olabilir çünkü rahim duvarını incelttiği söyleniyor.
Minnosizmmm Syma95 bende kansızlık vardı ve her gün yiyordum şuan 27+3 olduk eşim şimdi mutfakta nar hazırlıyor tam üstüne geldi bu postta 😊😊 hiç biseycik olmuyor