Fatoaras 31 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağında 13.9 çıktı evde ölçüyorum bi 11.7 e düşüyor bi 13.7 ye çıkıyor 3 gün takip edilicek çok korkuyorum her aleti alınca elime kalbim çarpıyor sizlerin nasıl tansiyon bu haftaya kadar iyiydi tansiyonum moralim çok bozuldu bebeğime birşey olmasından korkuyorum tuzluda yemiyorum ödem de yok 🤷♀️
Cinmelikee Fatoaras korkma canım bol su iç hatta limonlu su iç arada bende kronik tansiyon var 14/10 15/10 unu da görüyorum alfamet içiyorum çıkınca doktor verdi sen de söyle doktoruna
Melikemr Fatoaras Allah yardımcın olsun canım benimde 12 küsur çıkmıştı şimdi düşük çıkıyor 33 haftalığım
Basaaak Fatoaras benm günlük en iyisi 13.8 14.9 oluyr benmde 15.9 olmadan tehlıke canı yok ama 15.9 oldmu hastaneye gel demsti doktr
Ayse-tatli Ben 22 leri görüyorum en düşük 15. 12 çıkıyor kalp ilacı başladılar günde 4 alfamet bir kalp ilacı içiyorum ama çok şükür 37 ye kadar geldim sabret, sinir tuz ve yağlı şeylerden uzak dur ve sakin ihmal etme ilaçsız asla olmaz
denizadaalpp bnm 30dan sonra basladi 14 90 fln ckti ama evde olcuyom dusuk cikio... bugunde evde 11 6 cikti hastanede 13 90 cikti
Ayse-tatli Fatoaras sağlık la gelsin inşallah bende bugün gitti 37. Hafta cuma günü bitiyor pazartesi sezeryana alacaklar tansiyon yükselmesine bağlı olarak
Fatoaras Ayse-tatli benim ilk 13.7 ertesigün 11.6 dün 13.8 ölçüldü bugunde ölçülcek 13 ü geçmiyor ebe sınırdasın dedi baş ağrısı var mı dedi yok dedim yani ben birsey hissetmiyorum ödemde yok tuzlu da yemiyorum anlamadım neden böyle 🤷♀️
Turna20 Fatoaras tansiyonun yükselmesinden neden korkuyorsunuz? Gebelik zehirlenmesi olur diye mi? Yoksa tansiyon yükselmesi ayrı olarak tehlike mi arz ediyor?
Ayse-tatli Fatoaras yüksek değil ama sakin ihmal etme ilaç kullanman gerekirse mutlaka kullan ve bana kalırsa Kardiyolojiye görün önlemini al ben gibi olma
Ayse-tatli Turna20 Evet doktor kalp krizi felç görme kaybı beyin kanaması hepsi için uyardı doğum anında çok tehlikeli yuksekse almıyorlar doğuma
Turna20 Ayse-tatli yanında el ayak şişmesi ve baş ağrısı yoksa yine de yüksek tansiyon sorun olur mu? Belirtileri ne ola ki?
Fatoaras Ayse-tatli bugunde 10.6 çıktı bakalım inşallah böyle devam eder yükselmez ama benim ailede genetik 10. 11 lerde ben dayanamıyorum düşük olmasına başımı kaldıramıyorum uykum var gibi oluyor annem 19 20 lerde bile birşey hissetmiyor ilk doğumumda doğum sonrası 17.10 du hiç hissetmedim kişiden kişiye değişiyor galiba 🤷♀️