Kızlar merhabaaa,
Ben artık 27. Haftamdayım cinsiyetini biliyorum ama merak ettiğim bir şey var karbonat testi yapıp doğru çıkan oldu mu?
Herkesin erkek tahmin ettiği Müge bozun bebeği kız doğdu Biliyorsunuz youtubede videoda bütün testler erkeği gösterirken karbonat testi kız demişti ve kız çıktı çok şaşırıdm deneyenler var mı?