Gizemciim merhaba anneler, anne adayları :)) kullanıp tavsiye edebilecek olan varsa sevinirim. benim bebekliğim gaz dolayısıyla çok zorlu geçmiş. alışverişe başladık sıra geldi yenidoğan biberonuna. bu 2 markadan kullanıp memnun olan var mıdır ? sevgiler❣