Papatyanna benim genetiğim çatlak konusunda pek temiz olmadığı için hiç riske atmadan çatlak yağları ve kremleri kullanıyorum canım☺️bir de arada hindistan cevizi yağı kullanıyorım. Gebelikten sonra geçeceğini düşünüyorum tüğlerin, genel olarak çok kıllı bir insan olmadım çünkü kalıcı olmaz sanıyorum yani inşallah🙈