23+5 haftalık hamileyim. Doğuştan kalça çıkıklığım vardı ameliyatla iyileştim.ilk hamileliğimin heyecanı var ve gerekmediği sürece sezaryen istemiyorum. Şeker testi için doktora gittim her şey güzel ama sezaryen için gün verelim 19 martta doğum diyor tabi çatı muayenesinde verilicek kesin karar ama sanırım doktorum çok fazla normal doğum taraftarı değil. Tabiki önce hakkımda hayırlısı. Bu şekilde olup da normal doğum yapanlar varmı acaba veya sezaryen. Ben çatı muayenesini nasıl bekliycem böyle bilmiyorum. Şimdiden teşekkürler.