Ben 37+6dayım aynı durum bende de mevcut yaklaşık 36.haftadan beri. Doktorumla konuştum bebek doğum pozisyonu aldığında hazneye kafasını yerleştiriyor bu nedenle de ister istemez baskı ve acı oluyor. Benim şuan yürürken bacaklarımın arası dahi sızlıyor ama bu sebepten olduğunu biliyorum erken doğum riskiyle ilgisi yok yani kuzum rahat olabilirsin o konuda.