Herkese meraba kızlar.size başımdan geçen olayı yazmak istedim. 22. Haftada detaylı ultorsonumuz vardı ultrosına girdim incelemeye başladı çok şükğr bi sıkıntı yoktu fakat burun kemigi kısa denildi ve down sendromlu olabilir dendi. Araştırma hastanesine gönderdi doktor oradaki doktor da evet kısa down olma risk var dedi ve kesin sonuç için amniosentez testini önerdi bizde kabul ettik ve karnımdan sıvı alındı ve sonucu 1 ay sonra çıkıcak dendi. Bekleme süreci benim için çok zor geçti hergün Allaha dua etmekten başka çaremiz yoktu ve bebegi de aldırmayı hiç düşünmedik hakkımızda hayırlısı dedik ve bekledik. Bugün testin sonucu çıktı ve çok şükür hiçbir risk yokmuş %99.9 temiz çıktı çok şükür. Bu postu da benim durumum gibi bi sorun yaşayanların içibe bi nebze ferahlık olsun diye yazıyorum.