Merhaba arkadaşlar, kafamı allak bullak eden bir durum var. Son adetim 22 Ocak, 2 Martta doktora gittiğimde 4 ya da 5 haftalık şimdi dedi, keseyi gördük. 1 cmdi. 10 gün sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi. Bugün gittim ama şimdi De sadece kese gözüküyor 1,6 cm ve 5 haftalık gibi duruyor bi 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. Çok karıştım. İlla ki bebek görülünce mi tam haftayı öğrenebileceğiz? Sat tarihine göre 7+0 ım. 🙄 Ama ortada ne bebek var ne de tam haftam. Hiçbir şey anlamıyorum.