mrvdrmz ilk defa duydum ama sanmıyorum ben öyle bişey olduğunu. Papatya çayının sakinleştirici, uyku düzenleyici etkisi var. 4 aylık gebeyim doktoruma her kontrole gittiğimde papatya çayı içtiğimi söylüyorum ve içebilirsin problem yok diyor. Doğumu başlatıyor olsaydı sanırım doktor kullanma derdi 😏