Emirinannesio Durumlar nasıl bebislerinizin kilosu ne kadar benim ki 34 haftalık 2280 gram sizce nasıl
[silindi] Emirinannesio bizde 34+4 haftalığız. Mide yanmaları çok fazlalaştı hareket etmekte de zorlanıyorum artık. Bebek 2700 gram ve ben 18 kilo aldım 🙄
3_melek_annesi Emirinannesio 35 +5 olduk bizde 33 haftalikken 2400 grdi cuma kontrolümüz var bakalim kac kilo olmus
Eyomi48 Arkadaşlar kiloları aşağı yukarı aynı bebeklerimizin , acaba 35 . Haftadan sonra en fazla kac kilo alırlar? Bir de benim sadece karnim büyüdü, patlamasam bari? Doğum icin herhangi bir şey konuştunuz mu?
[silindi] Eyomi48 doktor haftalık 200 250 gram kadar alır dedi canım tabi değişir kişiden kişiye sağlıklı olsunlar yeter 😊
Tgckync Benim 34+3 3 kiloyu geçmişiz 4 hafta onden gidiyoruz sancilarim cikiyor nst de cok korkuyorum erken dogacak diye benim gbi olan varmi???
[silindi] Tgckync canım bizde 3 hafta kadar önde gidiyoruz benim de ara ara sancılarım çıkıyor ama açılma falan yok doktor muayene etti rahim duvarında incelme de yok dedi.
Konya_gelini Bende 34+4 2660 gr ben toplam 7 kilo aldım ama çok ağırlastım bel ağrıları ve kasık sancıları oluo.
Mrv_ycgl Tgckync bende 32 deyken gitmiştim başı 3 hafta öndeydi. Aslında önceleri 2 hafta öndeydi son kontrolde 3 oldu ilerleme devam edicek heralde 🙄
Tgckync [silindi] aynen benimkide oyle bebek kafasini dayamis rahim agzina ama acilma yada kisalma yok cok sukur gunlerimi tamamlamaya calisiyorum yeterki gelisimi tamamlanmadan gelmesin kuvezde kalmasin hemen kucagima alip emzireyim 🤲
Ozlemisiktufan 36 haftalık olduk bugün bebek 2700 gram bense 3 kilo aldım, bende de mide yanmaları başladı 2 gündür yemeklerden mi bebekten mi bilemedim
Tgckync Mrv_ycgl doktor son zamanlarda yavaslar dedi inşallah bakalim oyle olur boyle buyumeye devam ederse sezaryen olur dedi. Olsun napalim yeterki bebegim saglikli olsun normal yada sezaryen farketmez