sinemybt tubizm yaa ne güzel adaş olabilirler yani 🤣 Ali ismini çok severimmm ama ben koyamıyorum eniştemin adı olduğundan ötürü😀 sağlıkla gelsin inşallah Ali Demir beyimiz💓
sinemybt bilaloguzunannesi heyecanınızı katlamak istemem ama inanın çok harika bişey detaylıda görmek:) rabbim güzel sonuçlarla döndürsün sizi🙏🏻
sinemybt Kubraomer04 valla bende burda değişen değişebilir diyen çok gördüm okudum ama tek sorun annenin kendini o cinsiyete hazırladıktan sonra değişmesi olur heralde yoksa ne farkeder yeterki sağlıklı olsun dimi ama? 🙂
Kubraomer04 sinemybt aynen benimde şuan öyle kız diye hazırladım kendimi bi kaç eşyasını öyle aldım battaniyesini falan başladım değişmezdir umarım sağlıklı olsunlar tabi ki oncelgim o da 😊
sinemybt Seyma_1234 Yaa canım benim ne demek ben sadece tecrübemi paylaştım aminn inşallah sağlıkla hayırlısıyla almayı nasip etsin hepimize🥰
Ftsss sinemybt şuanda bi kızım olcak erkek olsaydı âlim yusuf koyacaktım 😍 ama kızımıda hala isim bulamadım 🙂
sinemybt Ftsss Yusuf çok severim👶 Kız olarak bende bir iki öneri sunayım size ben Yaz,Yade,Nil,Eylül ve Elif isimlerini çok sevmiştim🙂
Ikbalper sinemybt Yavrumun adı Uraz olacak 😌 Ama Asil, Çınar, Alparslan gibi isimler de düşünmüştük🌸💓
sinemybt Ikbalper allah bağışlasın maşallah isimlerde bi o kadar güzel valla asil ve Çınar favorim oldu🥰🧿
Deletedmom0083 sinemybt nasıl bu kadar erken söyledi acaba 16-17. Haftada bile degişebiliyormuş 20. Hafta kesin diyorlar daha benim çok var ama insan merak ediyor böyle okuyunca da heyecanlanıyor
sinemybt Deletedmom0083 Valla evet haklısınız bende hiç beklemiyodum söylemesini zaten %20 lik bi ihtimal daha var 16 da tekrar gideceğim bakalım.. henüz erkek diye bi hazırlık yapmak için çok erken zaten.