kucukmelegim [silindi] vazelin bildiğimiz petrol ürünüdür🙄asla kullanmayın.en iyisi zeytinyağı ya da tatlı badem yağıdır
kucukmelegim Ummugulsum_44 vazelin petrol ürünüdür.yani sentetik bir ürün.vazelinin zararlı olduğu ile internette bir sürü makaleler var inceleyebilirsiniz😊zeytinyağı ve tatlı badem yağı en güzel tercih😊