SinemErylmaz
E bebek sitesinden baby&me markasını öneririm .
Yorumlarına bakın derim, herkes çok memnun.
Ben bugün alışveriş yaptım.
Yenidoğan mendili, kuru mendil, kulak çubuğu, çamaşır deterjanı, çamaşır yumuşatıcısı, leke çıkarıcı, göğüs pedi, emzik biberon temizleyicisi, yenidoğan köpük şampuanı hepsi 101 tl tuttu ayrıca çoğunun adetleri fazla fazla aldım.
700 taneye yakın ıslak mendil bana 38 tl geldi. 1 paketi bedava idi .
Yorumlarına bakmanizi tavsiye ederim 😊