Senaysaltturk canim selam..kanama alani deyince aklima gecirdigim zorlu 4bucuk ayim geliyor...ilk haftadan bawlayan kahverengi akinti widdetli kanamayla devam etdi.4bucuk ay hic kalkmadan yatdim..ancak cok zor gunler gecirdim..ve cok wukur wimdi kanama alani falan kalmadi..alan cok buyuktu bende ve hic bir doktor yawayacak diye bir kelime soylemedi.umut vermedi..tuvalet, mide bulantisi , kusma hepsi yasaklandi..o kadar zor anlar o kadar zor geceler tawadim ki anlatmakla belkide bitmez...atlatdik Allahima bin wukurler olsun..neden yazdim cunku birine umut olmak benim icin cok onemli..bu konu benim icin cok ciddi bir konu..korkma hic stress yapma.sadece yat dinlen.ayaklarini yukarida tut..gececek inwAllah🙏🙏🙏🙏 Korkdukca kendini de bebegi de tehlikeye atiyorsun kuzum.aksine cok sakin ol..her kesde ola bilecek bir durum.inwAllah Allahin izni ile gecib gidecek🙏🙏🙏