xxxxxx İnternetten baktım ama tam net bi bilgiye ulaşamadım. Nst kağıdında üstte ki ne anlama geliyor altta ki ne anlama geliyor? Hangi aralıklar da sancı veya bebeğin kalp atış hızı anormal oluyor?
Monna xxxxxx Kalp atışları 120 150 arası normal diyebiliyorum nette kesin bilgi vardır. Sancılar ise 40’tan yukarısı ve düzenli olursa doğum sancısı oluyor
xxxxxx Gulfem07 [url=https://hizliresim.com/JVyY9n][img]https://i.hizliresim.com/JVyY9n.jpg[/img][/url]
Gulfem07 Monna 120 160 arasıymış ben sormuştum:)benimkinin hep 140 155 civarı çıkıyor sadece hareket adice 170 leri buluyor normal dediler.