Arkadaşlar devlet memuru iseniz zaten sıhhi izinli oluyorsunuz maaşınızdan hiçbir şekilde kesinti yapılamaz bu sizin hakkınız böyle bir uygulama Yok devlet memurlarında haa resmî izniniz bittiğinde ücretsiz izin alırsanız onunda adı üstünde o zaman ücret almıyorsunuz