Evetttt geldi o gün çattı Allahıma bin şükür kavuştuk paşamla koklaştık koyun koyuna uyuyorum artık. . 18.11.2019. Sabaha yakın 3:00 lerle kıvrana kıvrana uyuyamadım bir gün oncesi de az bir kahvemsi sivi sumsuksu akıntı gelmişti . Adet sancısı ara ara geliyordu dedim oh iki uç güne doğurcam. Ya gebeliğim prenses gibi geçti mide bulantısı sıfır ağrı fln bir sey yok boyle rahattt geçti . Çatı musait 5 kilo dahi çıkar yuru be dediler . O gazla sevinçle bekliyom. Neyse o sabah kıvrana durdum sonra 8:00 de yazdım doktora acil gel hemen dedi . 15 kere tam 10 dk arayla sancı geldiğini soyledim butun gece ve ben 5 dk duşmesini bekliyom tabi . Dedi gel acil ne bekliyon . Gittik kontrol diye . 1 sm açıklık ve su sızması dedi . Dünden beri az az çok az ama gelen şey su imiş meğer .kontrolda ol susuz kalır fln olmaz diye yatiş verdi. Yattık dedi fitil o meşhur fitil tetikler boyle giderse yavaş yavaş susuz kalır hızlandıralım. Bu gece ellerinde olur bak dedi . Ohhh peki fitili koydumu o pamuk elli ebe😂🤦🏻♀️. İki saat sonra her 5 dk da geliyor geliyor anam o ağrı sancı yavruma adım adım yaklaştığım ıçın diye diye dua ede dayanyom . Eşim olmasa guçlu duramazdım. Adamım ya o an be kufur ettım ne bağırdım arada sinirimi aldım ondan sonra sevdim öptum derken 5 saat geçti . Ama nasıl ağrı karnıma sarıla sarıla gülüyorum arada az kaldı diye . Hoop 4 sm ve süni dayadılar iki saata doğurcan az dayan . İşte olay başladı kendi sancım fitil süni ben artık dondum . Dondor geldi bu sancıya kaç saattır dayanıyon bak sabret ve son bir saat dedi ok ama epidurel ver olmazsa da kes beni diyom . Güldü yalvarsanda kesmem bu sanciye 8 saattır dayanyon . Neyse epidurel anestezi diye olaya başladık son kontrol dedi aneztesi uzmani geldi kapıdan merhaba demesiyle bir şey oluyor demem bir oldu . Baktık suyum gelmiş ama simsiyah evet kaka yaptı stresten. Alın acil sezeryan dediler ve tam 8 dk içinde yavrum kucağımdaydı . Doktor saniyelerle yarişti ve oğlumun vucuduna dahi kaka değmeden 8 dk da kucağımıza verdi . Spinal istedim tabi. Herşey çok guzeldi. Uzatamadım bebem ağlıyor .